ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

A következőre érvényes::

Az iPhone®/iPod® zenét játszik le, de nem jön hang a rendszeren keresztül.

  • Ha épp nemrég frissítette iPod vagy iPhone készüléke operációs rendszerét, várnia kell pár percet, mielőtt a SoundDock rendszerrel használná azt. Egyes esetekben az operációs rendszer frissítésének elvégzése ellenére az Apple® készülék pár alkalmazásának több időre van szüksége a frissítés befejezéséhez. Vegye ki pár percre az Apple készüléket a SoundDock rendszerből, majd dokkolja újra. Gondoskodjon arról, hogy megfelelően illeszkedjen az aljzatba
  • Amennyiben az iPod vagy iPhone védőtokban van, elképzelhető, hogy nem illeszkedik megfelelően az aljzatba. A tok eltávolítása után az eszköz megfelelően tud majd illeszkedni a Lightning csatlakozóhoz
  • Próbálja meg alaphelyzetbe állítani iPod vagy iPhone készülékét. Előfordulhat, hogy az eszköz meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani. További segítségért forduljon az Apple ügyfélszolgálatához
  • Tegye át a rendszert egy másik fali aljzatba. Elképzelhető, hogy a használatban lévő fali aljzat okozza a problémát
  • Állítsa vissza a SoundDock rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Miután újra áramforráshoz csatlakoztatta a rendszert, próbálja ki ismét iPod vagy iPhone készülékét

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért