ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

A következőre érvényes::

Az iPod® zenét játszik le, de nem jön hang a SoundDock rendszerből.

  • Ha épp nemrég frissítette iPod vagy iPhone® készüléke operációs rendszerét, várnia kell pár percet, mielőtt a SoundDock rendszerrel használná azt. Egyes esetekben az operációs rendszer frissítésének elvégzése ellenére az Apple® készülék pár alkalmazásának több időre van szüksége a frissítés befejezéséhez. Vegye ki pár percre az Apple készüléket a SoundDock rendszerből, majd dokkolja újra. Gondoskodjon arról, hogy megfelelően illeszkedjen a dokkolóba
  • Amennyiben az iPod védőtokban van, elképzelhető, hogy nem illeszkedik megfelelően a dokkolóba. Távolítsa el a védőtokot, hogy az iPod tökéletesen illeszkedjen a mellékelt betéttel a dokkolóba
  • Próbálja meg alaphelyzetbe állítani az iPod készüléket. Előfordulhat, hogy az iPod meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani. További segítségért forduljon az Apple ügyfélszolgálatához
  • Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a SoundDock rendszert. Csatlakoztassa le a rendszert az áramforrásról 60 másodpercig. Vegye ki az akkumulátort. Csatlakoztassa a rendszert akkumulátor nélkül, hátha visszajön a hang

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért