Üzletek

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Nem érkezik hang a Bluetooth® eszközről

  • Győződjön meg arról, hogy a SoundLink® hangszóró nincs lenémítva, és van rajta hangerő
  • Győződjön meg róla, hogy Bluetooth eszköze hangot játszik le, és van rajta hangerő. A csatlakoztatott eszköz hangerejét a maximális kimeneti szintre kell állítani
  • Elképzelhető, hogy a Bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van – próbálja közelebb vinni a SoundLink® hangszóróhoz
  • Kapcsolja ki, majd vissza a SoundLink® hangszórót

Gyenge a Bluetooth eszköz hangminősége

az aux csatlakozón keresztül csatlakoztassa bluetooth eszközét a hangszóróhoz. ha az aux csatlakozó használatával javul a hangminőség, próbálja ki a következő megoldásokat:

  • Lehetséges, hogy a Bluetooth eszköze a hatósugáron kívül van. Próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz
  • Vigye távolabb az eszközt az elektromágneses interferenciát keltő eszközöktől, például egy másik Bluetooth készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli routertől
  • Csökkentse az eszközön futó alkalmazások számát. Ha több alkalmazást futtat, az csökkenheti az audió továbbításához rendelkezésre álló belső erőforrások mennyiségét. Javulhat a hangminőség, ha bezárja a nélkülözhető alkalmazásokat
  • Próbálja meg kikapcsolni az eszközén a Wi-Fi® funkciót, hogy javuljon a hangminőség
  • Kapcsolja ki a Bluetooth funkciót az eszközén, és próbálja meg leválasztani az eszközét a hangszóróról. Párosítsa újra az eszközt és a hangszórót
  • Ha a zsebében tartja az eszközét, helyezze azt szabad területre úgy, hogy a teste ne legyen az eszköz és a hangszóró között
  • Kapcsolja ki, majd vissza a hangszórót
  • Állítsa alaphelyzetbe a hangszórót. Tartsa tíz másodpercig nyomva a hangszóró némítás gombját, amíg minden állapotjelző fel nem villan, és a hangszóró ki nem kapcsol. Kapcsolja be újra a hangszórót, majd párosítsa és csatlakoztassa az eszközét

Nem érkezik hang az AUX forrásból.

  • Győződjön meg arról, hogy a csatlakoztatott eszköz be van kapcsolva, és hanganyagot játszik le
  • Nyomja meg az AUX gombot, és ellenőrizze, hogy világít-e az AUX forrás visszajelzője
  • Ellenőrizze, hogy teljesen be van-e dugva a 3 mm-es dugasz a SoundLink® hangszóróba
  • Növelje a csatlakoztatott eszköz hangerejét
  • Növelje a SoundLink® hangszóró hangerejét

Gyenge az AUX eszköz hangminősége

  • Ellenőrizze, hogy a sztereókábel 3,5 mm-es dugasza teljesen csatlakoztatva van-e a hangszóróhoz, a másik vége pedig az AUX eszközhöz
  • Gyenge hangminőség esetén csökkentse az AUX eszközön a hangerőt
  • Próbáljon ki egy másik AUX kábelt