ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Nem jön hang a fejhallgatómból.

  • Ellenőrizze az audiokábel állapotát. Ha a dugasz vagy a kábel bármely része sérült, akkor az okozhatja a problémát
  • Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét
  • Győződjön meg róla, hogy az audioeszköz be van kapcsolva és van rajta hangerő
  • Próbáljon ki egy másik audioeszközt. A probléma azzal az audioeszközzel lehet, amelyhez a fejhallgató jelenleg csatlakoztatva van

A hangot csak a fejhallgatóm egyik feléről hallom.

  • Ellenőrizze az egyensúlyszintet a forráson. Ha a forráson beállítható az egyensúly, akkor lehetséges, hogy azt nem megfelelően állították be. Ellenőrizze, hogy az egyensúly közepes szintre van-e állítva
  • Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét

Túl sok a mély hang a fejhallgatómban.

  • Kapcsolja ki a hangforrás hangkiemelési funkcióit

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért