A Bose® rendszer nem rendelkezik a hangszín beállítására alkalmas kezelőszervekkel. A mély hangok kiemelése érdekében helyezze a rendszert a falhoz vagy a sarokhoz közelebb. A mély hangok csökkentése érdekében helyezze távolabb a rendszert a faltól vagy a saroktól
A következőre érvényes::
Ellenőrizze, hogy nem a hangforrás okozza-e a problémát. Próbáljon ki egy másik rádióállomást vagy külső AUX eszközt
Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Amint a rendszer újra csatlakozik az áramforráshoz, ellenőrizze, hogy megoldódott-e a probléma
Úgy tűnik, hogy a rendszerem bekapcsolt, de nincs hang. Milyen lépéseket kell tennem, hogy megoldjam ezt a problémát?
Ellenőrizze, hogy nem csatlakozik-e valamilyen eszköz a rendszer fejhallgató-aljzatába. Ebben az esetben a hangszórók elnémulnak.
Próbáljon ki egy másik hangforrást. Az Ön által tapasztalt problémát a hangforrás, például az FM rádió vagy egy külső AUX eszköz okozhatja.
Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Az áramforráshoz való újbóli csatlakoztatást követően ellenőrizze, hogy fennáll-e még az adott probléma