Üzletek

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

A következőre érvényes::

Hogyan módosíthatom a mély- és magashang-beállításokat?

A Bose® rendszer nem rendelkezik a hangszín beállítására alkalmas kezelőszervekkel. A mély hangok kiemelése érdekében helyezze a rendszert a falhoz vagy a sarokhoz közelebb. A mély hangok csökkentése érdekében helyezze távolabb a rendszert a faltól vagy a saroktól

Miért csak egy hangszóróból hallható a hang?

Ellenőrizze, hogy nem a hangforrás okozza-e a problémát. Próbáljon ki egy másik rádióállomást vagy külső AUX eszközt

Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Amint a rendszer újra csatlakozik az áramforráshoz, ellenőrizze, hogy megoldódott-e a probléma

Úgy tűnik, hogy a rendszerem bekapcsolt, de nincs hang. Milyen lépéseket kell tennem, hogy megoldjam ezt a problémát?

Ellenőrizze, hogy nem csatlakozik-e valamilyen eszköz a rendszer fejhallgató-aljzatába. Ebben az esetben a hangszórók elnémulnak.

Próbáljon ki egy másik hangforrást. Az Ön által tapasztalt problémát a hangforrás, például az FM rádió vagy egy külső AUX eszköz okozhatja.

Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Az áramforráshoz való újbóli csatlakoztatást követően ellenőrizze, hogy fennáll-e még az adott probléma