A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:
A SoundLink® rendszer nem jelenik meg az AirPlay® eszközlistáján
A következőre érvényes::
- Ellenőrizze, hogy az iOS-készülék ugyanahhoz a Wi-Fi hálózathoz csatlakozik-e, mint a SoundLink® Air rendszer. Az AirPlay-kapcsolat létrehozásához a SoundLink® Air rendszert és az iOS-eszközt ugyanahhoz a vezeték nélküli hálózathoz kell csatlakoztatni. Lehetséges, hogy az iOS-eszköz egy másik hálózathoz vagy vendéghálózathoz csatlakozik
- Ellenőrizze, hogy a rendszer a vezeték nélküli router hatósugarában van-e. Függetlenül attól, hogy milyen közel van a zenét streamelő hangforrás a rendszerhez, a SoundLink® Air rendszernek a vezeték nélküli útválasztó hatósugarában kell lennie, hogy fogadni tudja a hálózaton átvitt jeleket. A sikeres csatlakozást a SoundLink® Air rendszer előlapján található Wi-Fi visszajelző folyamatos kék fénnyel jelzi
- Kapcsolja ki és be a Wi-Fi funkciót az iOS-eszköz Beállítások menüjében. Lehetséges, hogy az iOS-eszköz és a Wi-Fi router között van a csatlakozási probléma. A Wi-Fi ki- és bekapcsolása megoldhatja ezt a problémát.
- Próbálja ki-, majd bekapcsolni az iOS-eszközt. Az iOS-eszköz újraindítása megoldhatja az AirPlay magyarázat nélküli problémáit.