Üzletek

A SoundTouch rendszer neve nem jelenik meg az AirPlay eszközlistáján

Mielőtt nekilátna

Az AirPlay funkciót nem minden SoundTouch rendszer támogatja. Ellenőrizze, hogy olyan rendszerrel rendelkezik-e, amely támogatja az AirPlay 1 vagy AirPlay 2 szolgáltatást:

Rendszerek AirPlay 1 támogatással

  • SoundTouch 20
  • SoundTouch 20 II
  • SoundTouch 30
  • SoundTouch 30 II
  • SoundTouch Portable
  • SoundTouch Portable II
  • SoundTouch SA-4 erősítő
  • SoundTouch Stereo JC
  • SoundTouch Stereo JC II
  • Wave SoundTouch hangrendszer

Rendszerek AirPlay 2 támogatással

Az AirPlay 2 az iTunes 12.8 vagy újabb verziójú, macOS Catalina vagy újabb verziójú, valamint az Apple iOS 11.4 vagy újabb verziójú mobil-, tv- vagy HomePod eszközökhöz érhető el.

  • Lifestyle 550
  • Lifestyle 600
  • Lifestyle 650
  • SoundTouch 10
  • SoundTouch 20 III
  • SoundTouch 30 III
  • SoundTouch 300
  • SoundTouch SA-5 erősítő
  • SoundTouch vezeték nélküli adapter
  • Wave SoundTouch hangrendszer IV

Nem sikerül kiválasztani a SoundTouch rendszert AirPlay eszközön

A SoundTouch alkalmazásban lépjen a „Menu (Menü) > Settings (Beállítások) > Speaker Settings (Hangsugárzó beállításai)” opcióhoz. Ha az „UPDATE SOFTWARE (SZOFTVERFRISSÍTÉS)” vagy az „UPDATE ALL (ÖSSZES FRISSÍTÉSE)” megjelenik, érintse meg a rendszerfrissítések telepítéséhez

Ha a fent felsorolt AirPlay 1 SoundTouch rendszer egyikével rendelkezik, engedélyezze az AirPlay Optimization (AirPlay optimalizálás) funkciót a SoundTouch alkalmazásban:

  1. A SoundTouch alkalmazásban válassza ki a menü ikont (≡) a bal felső sarokban
  2. Válassza ki a „Settings (Beállítások) > Speaker Settings (Hangsugárzó beállításai)” lehetőséget, és az AirPlay funkcióval rendelkező SoundTouch rendszerét.
  3. A Speaker Details (A hangsugárzó adatai) képernyőn válassza az „Advanced Setup (Speciális beállítások)” lehetőséget.
  4. Az AirPlay Optimization (AirPlay optimalizálás) váltókapcsolót állítsa jobbra a funkció engedélyezéséhez. (Megjegyzés: Előfordulhat, hogy a rendszer körülbelül egy percig nem reagál, amíg a módosítás életbe nem lép.)

Ha AirPlay 1 és AirPlay 2 hangsugárzókkal is rendelkezik, iOS eszközről történő lejátszás esetén vegye figyelembe a következőket:

  • Az iOS-eszközök nem képesek egyszerre AirPlay 1 és AirPlay 2 hangsugárzókra is streamelni.
  • Vagy egy darab AirPlay 1 kompatibilis hangsugárzón játszhat le hangot, vagy egy vagy több darab AirPlay 2 kompatibilis hangsugárzón játszhat le hangot.

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszköz és a SoundTouch rendszer is ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik-e. Különböző hálózatokról nem tudnak együttműködni. (Megjegyzés: A vendéghálózat másik hálózatnak minősül, még akkor is, ha ugyanazon router vagy hozzáférési pont viszi is át.)

Győződjön meg arról, hogy a VPN, a távoli asztal vagy más virtuális szoftver nincs használatban

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszköz és a SoundTouch rendszer is a vezeték nélküli router hatótávolságán belül van-e. A SoundTouch rendszer Wi-Fi® állapotjelzője folyamatosan fehéren világít, ha sikeres a csatlakozás a hálózathoz. Ha a rendszer vagy az AirPlay eszköz nincs csatlakoztatva, vagy gyenge a kapcsolat a hálózattal, helyezze közelebb az eszközt a routerhez. (Megjegyzés: A rendszer és az eszköz közötti távolság nem fontos. Mindkettőnek a router hatótávolságán belül kell lennie.)

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszközön a dátum megfelelően van-e beállítva.

Az AirPlay eszközön lépjen ki a zenei alkalmazásból és/vagy az iTunes alkalmazásból, várjon 10 másodpercet, majd nyissa meg ismét az alkalmazást, és próbálja újra.

Az AirPlay eszközön kapcsolja ki, majd be a Wi-Fi funkciót.

Indítsa újra az AirPlay eszközt a készülék ki-, majd ismételt bekapcsolásával.

Indítsa újra a routert a tápellátásról való 30 másodperces lecsatlakoztatással.

Állítsa alaphelyzetbe a SoundTouch rendszert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával. A SoundTouch Portable rendszerek esetén tartsa lenyomva az AUX gombot körülbelül 15 másodpercig, amíg a kijelző ki nem kapcsol.