Üzletek

A hangszóró nem kapcsol be, amikor hálózati aljzathoz csatlakozik.

A következőre érvényes::

A probléma megoldásához próbálja ki a következőt:

Ellenőrizze, hogy a hangszóró működő hálózati aljzathoz csatlakozik-e. 

Győződjön meg róla, hogy a hangszóróhoz mellékelt Bose tápegységet használja, vagy pedig egy Bose töltőtartozékot

Ha tápfeszültségvédőt használ, próbálja meg közvetlenül a működő fali aljzatba bedugni.

A  http://btu.bose.com/ weboldalon megtekintheti, hogy a termék rendelkezik-e a legújabb firmware-rel.

Ha a fenti műveletek végrehajtása nem sikerül, ideiglenesen „Szállítási módba” teheti a hangszórót, ami újraindítja a belső processzort. A hangszóró Szállítási módba tételéhez végezze el a következő műveleteket:

Csatlakoztassa a hangszórót áramforráshoz.

10 másodpercig tartsa lenyomva a multifunkciós gombot.

A multifunkciós gombot nyomva tartva húzza ki a hangszórót a tápellátásból.

Engedje el a multifunkciós gombot.

A termék Szállítási módba került. Ez szükségszerűen teljesen "kikapcsolt" állapot, amelynek során a készülék nem csatlakozik áramforráshoz és nincs működésben. A termék Szállítási módból való kiléptetéséhez és felébresztéséhez egyszerűen csatlakoztassa áramforráshoz. Javasoljuk, hogy legalább 1 órán át töltse.

Megjegyzés: A rendszer Szállítási módba tételével újraindítható a processzor, ugyanakkor a beállítások, például a nyelvválasztás vagy a párosított Bluetooth eszközök nem törlődnek.