Ha SoundTouch rendszere látható a SoundTouch alkalmazásban, de nem jelölhető ki, próbálkozzon a következőkkel:
A következőre érvényes::
- CineMate® 120 rendszer
- CineMate® 130 rendszer
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 520 rendszer
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- Lifestyle 650 házimozirendszer
- Lifestyle 600 házimozirendszer
- Lifestyle SoundTouch 525 rendszer
- Lifestyle SoundTouch 535 rendszer
- Lifestyle® SoundTouch® 135 szórakoztatórendszer
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 525 III rendszer
- Lifestyle 525 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 535 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle 535 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 135 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 135 system II
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch™ 20 rendszer
- SoundTouch 20 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch® 20 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch 30 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch® 30 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch™ 30 rendszer
- SoundTouch® Stereo JC Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® Széria II vezeték nélküli adapter
- SoundTouch® vezeték nélküli adapter
- SoundTouch vezeték nélküli adapter
- SoundTouch 300 hangprojektor
- SoundTouch soundbar system
- SoundTouch 120 rendszer
- SoundTouch® 220 házimozirendszer
- SoundTouch 130 rendszer
- SoundTouch 520 rendszer
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch® hordozható Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® SA-4 erősítő
- SoundTouch SA-5 erősítő
- SoundTouch® vezérlő
- Lifestyle 550 home entertainment system
Zárja be, majd nyissa meg újra a SoundTouch alkalmazást.
Ellenőrizze, hogy a rendszer, amelyet nem tud kijelölni, be van-e kapcsolva, és csatlakozik-e a hálózatra:
- Vezeték nélküli kapcsolat esetén a rendszer Wi-Fi-állapotjelzője fehéren világít, ha a csatlakozás létrejött.
- Vezetékes kapcsolat esetén győződjön meg róla, hogy a vezeték mindkét vége biztonságosan csatlakozik az eszközökhöz.
Győződjön meg róla, hogy a Bose rendszer és a SoundTouch alkalmazást futtató eszköz ugyanarra a hálózatra csatlakozik. Ha a közelmúltban módosította a hálózat nevét, a jelszót vagy a titkosítás típusát, frissítse a SoundTouch alkalmazás hálózati beállításait.
Ellenőrizze, hogy a Bose rendszer a megfelelő Wi-Fi-jelerősséget biztosító hatótávon belül helyezkedik-e el. Ha hálózati jelerősítőt, hatótávnövelőt vagy hozzáférési pontot is használ, kösse ki a hálózatából, hogy megállapíthassa, hogy a hiba forrása az adott eszközben van-e. Ha eltávolította a vizsgálni kívánt eszközt a hálózatából, csatlakoztassa Bose rendszert ismét a hálózathoz úgy, hogy az elsődleges router hatótávolságán belül helyezi el, és ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.
Végezze el a rendszer visszaállítását a tápkábel egy perces kihúzásával (SoundTouch Portable termék esetében a rendszer-visszaállítást az AUX gomb kb. 15 másodperces, a kijelzőn megjelenített tartalom eltűnéséig tartó lenyomásával végezheti el).
Végezze el a SoundTouch alkalmazást futtató eszköz visszaállítását. Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve a tápkábelt.
Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.
Ellenőrizze, hogy ugyanazon a hálózaton négynél több SoundTouch rendszert használnak-e. A szokásos otthoni Wi-Fi-hálózatok általában képesek legalább négy vezeték nélküli SoundTouch rendszert kiszolgálni. Ez a szám azonban a hálózat jellemzőinek függvényében alacsonyabb is lehet.
Előfordulhat, hogy az ugyanarra a hálózatra csatlakozó, internet-kapcsolatot létesítő további eszközök – pl. okostévé, laptop, játékkonzol, Blue-ray-lejátszó, tablet vagy okostelefon – túl nagy hálózati sávszélességet vesznek igénybe. Ha ezek az eszközök nagy mennyiségű adatot (pl. videostreamet) továbbítanak, az csökkentheti a többi csatlakoztatott eszköz, így a Bose rendszer számára is rendelkezésre álló sávszélességet.
Próbálja ki, hogy kikapcsolja ezeket az eszközöket a hálózatból, majd ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.
Lépjen be a router beállításaiba, és átmenetileg kapcsolja ki a router tűzfalát, így ellenőrizheti, hogy a tűzfal blokkolja-e a SoundTouch használatát.