Üzletek

A rendszer kiszürkítve jelenik meg, és nem jelölhető ki a SoundTouch alkalmazásban

A következőre érvényes::

több...

Ha SoundTouch rendszere látható a SoundTouch alkalmazásban, de nem jelölhető ki, próbálkozzon a következőkkel:

Zárja be, majd nyissa meg újra a SoundTouch alkalmazást.

Ellenőrizze, hogy a rendszer, amelyet nem tud kijelölni, be van-e kapcsolva, és csatlakozik-e a hálózatra:

  • Vezeték nélküli kapcsolat esetén a rendszer Wi-Fi-állapotjelzője fehéren világít, ha a csatlakozás létrejött.
  • Vezetékes kapcsolat esetén győződjön meg róla, hogy a vezeték mindkét vége biztonságosan csatlakozik az eszközökhöz.

Győződjön meg róla, hogy a Bose rendszer és a SoundTouch alkalmazást futtató eszköz ugyanarra a hálózatra csatlakozik. Ha a közelmúltban módosította a hálózat nevét, a jelszót vagy a titkosítás típusát, frissítse a SoundTouch alkalmazás hálózati beállításait.

Ellenőrizze, hogy a Bose rendszer a megfelelő Wi-Fi-jelerősséget biztosító hatótávon belül helyezkedik-e el. Ha hálózati jelerősítőt, hatótávnövelőt vagy hozzáférési pontot is használ, kösse ki a hálózatából, hogy megállapíthassa, hogy a hiba forrása az adott eszközben van-e. Ha eltávolította a vizsgálni kívánt eszközt a hálózatából, csatlakoztassa Bose rendszert ismét a hálózathoz úgy, hogy az elsődleges router hatótávolságán belül helyezi el, és ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.

Végezze el a rendszer visszaállítását a tápkábel egy perces kihúzásával (SoundTouch Portable termék esetében a rendszer-visszaállítást az AUX gomb kb. 15 másodperces, a kijelzőn megjelenített tartalom eltűnéséig tartó lenyomásával végezheti el).

Végezze el a SoundTouch alkalmazást futtató eszköz visszaállítását. Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve a tápkábelt.

Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.

Ellenőrizze, hogy ugyanazon a hálózaton négynél több SoundTouch rendszert használnak-e. A szokásos otthoni Wi-Fi-hálózatok általában képesek legalább négy vezeték nélküli SoundTouch rendszert kiszolgálni. Ez a szám azonban a hálózat jellemzőinek függvényében alacsonyabb is lehet.

Előfordulhat, hogy az ugyanarra a hálózatra csatlakozó, internet-kapcsolatot létesítő további eszközök – pl. okostévé, laptop, játékkonzol, Blue-ray-lejátszó, tablet vagy okostelefon – túl nagy hálózati sávszélességet vesznek igénybe. Ha ezek az eszközök nagy mennyiségű adatot (pl. videostreamet) továbbítanak, az csökkentheti a többi csatlakoztatott eszköz, így a Bose rendszer számára is rendelkezésre álló sávszélességet.

Próbálja ki, hogy kikapcsolja ezeket az eszközöket a hálózatból, majd ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.

Lépjen be a router beállításaiba, és átmenetileg kapcsolja ki a router tűzfalát, így ellenőrizheti, hogy a tűzfal blokkolja-e a SoundTouch használatát.