Üzletek

A rendszerszoftver letöltése elindult, de nem fejeződik be

A következőre érvényes::

több...

Ez a jelenség ahhoz a problémához kötődik, mikor a szoftverfrissítés letöltése elkezdődik, de nem fejeződik be. A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:

Ha az alkalmazás azt jelzi, hogy a telepítési folyamat leállt, de a rendszer kijelzőjén az látható, hogy az folyamatban van, várjon, amíg a letöltés befejeződik. Lehetséges, hogy az alkalmazás nincs összhangban az eszközzel. Ha ez a helyzet, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást

Ha van olyan alkalmazás, amely szélessávú kapcsolatot használ a hálózaton, lépjen ki belőle vagy zárja be azt

Ha egyszerre több rendszert frissít, egy időben csak egyet frissítsen

Ügyeljen arra, hogy a rendszer, vagy adott esetben a rendszer vezeték nélküli adaptere, a vezeték nélküli router hatósugarában van

Helyezzen távolabbra minden, a rendszerre esetleg ható vezeték nélküli interferenciát, például a vezeték nélküli internetroutert, vezeték nélküli telefont, tv-t, mikrohullámú sütőt, Apple AirPort Express vagy hasonló készülékeket

Indítsa újra a routert: csatlakoztassa le a routert a tápellátásról, várjon 30 másodpercet, majd csatlakoztassa újra

Hajtsa végre a termék alaphelyzetbe állítását.

Módosítsa a router beállításait úgy, hogy az másik csatornát használjon. Válassza például az 1-es, a 6-os vagy a 11-es csatornát, mivel ezek nem okoznak interferenciát egymással

Bizonyosodjon meg róla, hogy a router legfrissebb verziójával rendelkezik

Ha Wi-Fi-hálózaterősítőt, -hatótávnövelőt vagy hozzáférési pontot használ, csatlakoztassa le a jelerősítőt vagy a hatótávnövelőt a tápellátásról, illetve helyezze át a rendszert úgy, hogy az a fő router hatósugarán belül helyezkedjen el.

A rendszert Ethernet-kábel használatával csatlakoztassa a routerhez

Hajtsa végre később a frissítést.