Ez a jelenség ahhoz a problémához kötődik, mikor a szoftverfrissítés letöltése elkezdődik, de nem fejeződik be. A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:
A következőre érvényes::
- SoundTouch 300 hangprojektor
- SoundTouch AM3 Wi-Fi hangszórórendszer
- SoundTouch vezeték nélküli adapter
- SoundTouch 10 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch 120 rendszer
- SoundTouch 130 rendszer
- SoundTouch 20 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch™ 20 rendszer
- SoundTouch® 220 házimozirendszer
- SoundTouch 30 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch™ 30 rendszer
- SoundTouch 520 rendszer
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 erősítő
- SoundTouch® Széria II vezeték nélküli adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® 30 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® vezérlő
- SoundTouch® hordozható Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® SA-4 erősítő
- SoundTouch® Stereo JC Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® vezeték nélküli adapter
- Wave® SoundTouch® rendszer
- Wave SoundTouch rendszer IV
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 130 rendszer
- CineMate® 120 rendszer
- CineMate® 520 rendszer
- Lifestyle 535 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle 525 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 135 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 535 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 525 III rendszer
- Lifestyle® SoundTouch® 135 szórakoztatórendszer
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 szórakoztató rendszer
- Lifestyle SoundTouch 525 rendszer
- Lifestyle SoundTouch 535 rendszer
- Lifestyle 600 házimozirendszer
- Lifestyle 650 házimozirendszer
- SoundTouch 300 hangprojektor
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Ha az alkalmazás azt jelzi, hogy a telepítési folyamat leállt, de a rendszer kijelzőjén az látható, hogy az folyamatban van, várjon, amíg a letöltés befejeződik. Lehetséges, hogy az alkalmazás nincs összhangban az eszközzel. Ha ez a helyzet, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást
Ha van olyan alkalmazás, amely szélessávú kapcsolatot használ a hálózaton, lépjen ki belőle vagy zárja be azt
Ha egyszerre több rendszert frissít, egy időben csak egyet frissítsen
Ügyeljen arra, hogy a rendszer, vagy adott esetben a rendszer vezeték nélküli adaptere, a vezeték nélküli router hatósugarában van
Helyezzen távolabbra minden, a rendszerre esetleg ható vezeték nélküli interferenciát, például a vezeték nélküli internetroutert, vezeték nélküli telefont, tv-t, mikrohullámú sütőt, Apple AirPort Express vagy hasonló készülékeket
Indítsa újra a routert: csatlakoztassa le a routert a tápellátásról, várjon 30 másodpercet, majd csatlakoztassa újra
Hajtsa végre a termék alaphelyzetbe állítását.
Módosítsa a router beállításait úgy, hogy az másik csatornát használjon. Válassza például az 1-es, a 6-os vagy a 11-es csatornát, mivel ezek nem okoznak interferenciát egymással
Bizonyosodjon meg róla, hogy a router legfrissebb verziójával rendelkezik
Ha Wi-Fi-hálózaterősítőt, -hatótávnövelőt vagy hozzáférési pontot használ, csatlakoztassa le a jelerősítőt vagy a hatótávnövelőt a tápellátásról, illetve helyezze át a rendszert úgy, hogy az a fő router hatósugarán belül helyezkedjen el.
A rendszert Ethernet-kábel használatával csatlakoztassa a routerhez
Hajtsa végre később a frissítést.