Üzletek

A rendszer nem kapcsol be

A következőre érvényes::

  • Ellenőrizze, hogy a tápkábelek megfelelően csatlakoznak-e.A tápkábel(ek) valamelyik végének nem megfelelő csatlakozása szüneteket okozhat a tápellátásban

    A Bose rendszer tápcsatlakozásának ellenőrzésekor győződjön meg róla, hogy a rendszerhez csatlakoztatott összes készülék biztonságosan van-e csatlakoztatva.
  • Ellenőrizze, hogy az L1 Model II tápellátó egység vagy a kompatibilis Pro hordozható termék kap-e áramot
  • Ellenőrizze, hogy a tápkábel(ek) működő aljzat(ok)ba van(nak)-e bedugva. Ha az aljzatot falikapcsoló kapcsolja, győződjön meg róla, hogy az Bekapcsolt helyzetben van-e. Próbálja ki az aljzatot egy másik készülékkel, például egy lámpával. Szükség esetén dugja be a rendszert egy másik elektromos aljzatba

    Megjegyzés: Néhány elektromos elosztó megszakítja az elektromos aljzatok áramellátását, ha bizonyos más aljzatok nincsenek bekapcsolva. Ellenőrizze a részleteket a gyártónál.
  • Próbáljon ki egy másik ToneMatch kábelt. Ha a másik kábel megoldja a helyzetet, az eredeti kábel valószínűleg hibás
  • Ellenőrizze a ToneMatch kábelt.Használjon helyette Ethernet/Cat 5 kábelt