Nem jön hang a fejhallgatómból
A következőre érvényes::
- SIE2 sportfejhallgató
- AE2 audio-fejhallgató
- OE2 audio-fejhallgató
- Bose® fül köré illeszkedő fejhallgató
- Bose® fülre illeszkedő fejhallgató
- QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling® fejhallgató
- QuietComfort® 2 Acoustic Noise Cancelling® fejhallgató
- QuietComfort® Acoustic Noise Cancelling® fejhallgatók
- Bose® fülben viselhető fejhallgatók
- IE2 audio-fejhallgató
- OE audio-fejhallgató
- Ellenőrizze az audiokábel állapotát. Ha a dugasz vagy a kábel bármely része sérült, akkor az okozhatja a problémát
- Győződjön meg róla, hogy a fejhallgató megfelelően csatlakoztatva van. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozóját
- Győződjön meg róla, hogy az audioeszköz be van kapcsolva és van rajta hangerő
- Próbáljon ki egy másik audioeszközt. A probléma azzal az audioeszközzel lehet, amelyhez a fejhallgató jelenleg csatlakoztatva van