Olvassa el a jelen tájékoztatót, amennyiben problémája akad zenetárával.
A zenetárhoz való hozzáférés nem lehetséges
A következőre érvényes::
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120 rendszer
- CineMate® 130 rendszer
- CineMate® 520 rendszer
- Lifestyle 525 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle 535 Széria II otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle 600 házimozirendszer
- Lifestyle 650 házimozirendszer
- Lifestyle® 135 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 III rendszer
- Lifestyle® 535 otthoni szórakoztató rendszer
- Lifestyle® SoundTouch® 135 szórakoztatórendszer
- Lifestyle SoundTouch 525 rendszer
- Lifestyle SoundTouch 535 rendszer
- Wave® SoundTouch® rendszer
- Wave SoundTouch rendszer IV
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 hangprojektor
- SoundTouch AM3 Wi-Fi hangszórórendszer
- SoundTouch vezeték nélküli adapter
- SoundTouch 10 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch 120 rendszer
- SoundTouch 130 rendszer
- SoundTouch 20 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch™ 20 rendszer
- SoundTouch 30 vezeték nélküli hangszóró
- SoundTouch™ 30 rendszer
- SoundTouch 520 rendszer
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 erősítő
- SoundTouch® Széria II vezeték nélküli adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® 30 Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® vezérlő
- SoundTouch® hordozható Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® SA-4 erősítő
- SoundTouch® Stereo JC Széria II Wi-Fi® zenei rendszer
- SoundTouch® vezeték nélküli adapter
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 szórakoztató rendszer
- SoundTouch 300 hangprojektor
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Indítsa újra a zenetárral rendelkező számítógépet vagy NAS-meghajtót
- Indítsa újra Bose rendszerét
- Ha 12.2-es vagy frissebb iTunes alkalmazást használ, nyissa meg az iTunes-t, és válassza ki az iTunes > Preferences (Beállítások) > Advanced (Speciális) lehetőségeket.
- A Speciális beállításoknál ügyeljen arra, hogy a „Share iTunes Library XML with other applications” (iTunes Library XML megosztása egyéb alkalmazásokkal) ki van jelölve, így az iTunes könyvtár elérhetővé válik a SoundTouch rendszerek számára
- Ha 12.5.1 iTunes alkalmazást használ Windows számítógépen, ügyeljen arra, hogy az „iTunes Music Library.xml” fájl az alapértelmezett iTunes helyen legyen (C:\Users\[username]\Music\iTunes) (C:\Felhasználók\[[felhasználónév]\Zene\iTunes). Ha nem ott található, keresse meg a fájlt és helyezze át oda
- Jelentkezzen be a router beállítási menüjébe, és ideiglenesen kapcsolja ki a router tűzfalát, hogy megállapíthassa, az blokkolja-e a SoundTouch funkcionalitását
- NAS-meghajtó használata esetén állapítsa meg, hogy a meghajtó elérhető-e Windows Media Player vagy iTunes alkalmazással. Ha nem elérhető, valószínűleg nem kommunikál a hálózatával. Próbálkozzon a meghajtó visszaállításával vagy a hálózathoz való újracsatlakoztatásával
- Távolítsa el, majd ismét adja hozzá a zenetárat:
- Az alkalmazásban válassza a Menu (Menü) (≡) > Settings (Beállítások) > Music services (Zeneszolgáltatások) > Music Library (Zenetár) lehetőségeket.
Megjegyzés: Asztali számítógépeken és tableteken, ha a Menü ikon (≡) nem látszik, a kicsúszó menü már esetleg nyitva van - Válassza ki a zenetárat
- Válassza ki a „REMOVE MUSIC LIBRARY” (Zenetár eltávolítása) pontot
- Kattintson a „REMOVE” (Eltávolítás) pontra a megerősítést kérő felugróablakban
- Adja hozzá újra zenetárát az alkalmazáshoz az alábbiak kiválasztásával:Menu (Menü) (≡) > Add Service (Szolgáltatás hozzáadása) > Music Library on NAS (Zenetár a NAS meghajtón)
- Adjon új nevet a zenetárnak (opcionális)
- Válassza ki az „ADD MUSIC LIBRARY” (Zenetár hozzáadása) lehetőséget