Üzletek

Sikertelen csatlakoztatás mobileszközhöz

A következőre érvényes::

Ha a Frames napszemüveg nem tud csatlakozni a mobilkészülékhez, próbálja meg a következőket:

  • Vigye közelebb az eszközt a Frames napszemüveghez. A mobileszköznek a Frames napszemüveg 9 m-es hatótávolságán belül kell lennie.
  • Vigye távolabb a Frames napszemüveget minden zavarforrástól és a jeleket árnyékoló akadálytól, például routertől vagy mikrohullámú sütőtől.
  • Az eszközén kapcsolja ki, majd vissza a Bluetooth®-kapcsolatot. A Bluetooth ki- és bekapcsolása miatt az eszköznek újból párosodnia vagy kapcsolódnia kell a Bose termékkel.
  • Próbálja meg törölni a Frames napszemüveget a mobilkészülék Bluetooth listájáról, és csatlakozzon újra
  • Törölje a Frames napszemüveg eszközlistáját, és próbálja újra a csatlakozást
  • Próbáljon egy másik mobileszközt csatlakoztatni
  • Kapcsoljon ki minden más Bluetooth-képes eszközt. Előfordulhat, hogy a Bose termék egy korábban már párosított Bluetooth-eszközhöz csatlakozik. Ennek elkerülése érdekében kapcsoljon ki minden olyan, hatótávolságon belüli Bluetooth-képes eszközt, amelyet nem kíván csatlakoztatni a Bose termékhez.