Üzletek

A Bose Connect alkalmazás nem érzékeli az eszközt

A következőre érvényes::

Mérje fel, hogy a probléma a párosítani kívánt termékkel vagy alkalmazással kapcsolatos-e
Próbálja meg párosítani a terméket egy másik készülékkel vagy ugyanazzal az eszközzel, de a Bose Connect alkalmazás használata nélkül. További információkért lásd: Mobileszközök csatlakoztatása. Ha a termék továbbra sem párosítható, lásd: Sikertelen csatlakoztatás mobileszközhöz.

Zárja be, majd nyissa meg újra a Bose alkalmazást
Az alkalmazás bezárása eszközönként és operációs rendszerenként változik. A legtöbb iOS készüléken meg kell érintenie a kezdőlap gombot a futó alkalmazások megtekintéséhez, majd el kell húznia balra vagy jobbra az alkalmazás megkereséséhez, és az alkalmazást felfelé kell húznia a bezárásához. Számos Android eszközön meg kell nyomni a legutóbb megnyitott alkalmazások gombot a futó alkalmazások megtekintéséhez, és el kell húzni a Connect alkalmazás elemet annak bezárásához.

Bluetooth-képes eszköz újraindítása
Előfordulhat, hogy az eszköz meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani. Ez általában a készülék kikapcsolásával és – ha lehetséges – az akkumulátor 15 másodpercre történő eltávolításával történik meg. Helyezze vissza az akkumulátort (ha eltávolítható), és kapcsolja be a készüléket.

Android 6-os eszközök esetén engedélyezze a helymeghatározási szolgáltatásokat
Az Android 6 eszközön engedélyeznie kell a helymeghatározási szolgáltatást, mivel az teszi lehetővé az alacsony energiafogyasztású Bluetooth-eszközök, például az Bose termékek keresését. A párosítani kívánt készüléken engedélyezze a helymeghatározást, illetve a GPS-t. E beállítás elhelyezése készülékenként eltérő, de általában az értesítések panelen vagy a Beállítások > Általános > Hely útvonalon érhető el. Ezután próbálja meg párosítani az eszközt.

Android 6+ esetén párosítsa újra az eszközt az alkalmazás segítségével
Az Android 6 vagy újabb verziót futtató Android készüléken az első használatkor párosítani kell a terméket a készülékkel a Bose Connect alkalmazásban, mielőtt az megjelenik az alkalmazásban. Ez akkor is így van, ha a készüléket a Bose Connect alkalmazáson kívül már párosították az Android Bluetooth menüjén keresztül. Ha ezt elvégezték, az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja majd a készüléket. A párosítással kapcsolatos részleteket lásd: Mobileszközök csatlakoztatása.

Minden Android eszköznél törölje a Bose Connect alkalmazás gyorsítótárát
Android eszköz használatakor törölje a Bose Connect alkalmazás gyorsítótárát. Ez a folyamat eszközönként és Android-verziónként változik, de általában az alábbi módon lehet elvégezni: nyissa meg az Eszközbeállítások menü Alkalmazások elemét, válassza ki a Bose Connect, majd a Gyorsítótár törlése és az Adattörlés elemeket. Megjegyzés: Megjegyzés: Ez visszaállítja a Bose Connect alkalmazás összes beállítását.