Jim Mollica

Jim Mollica

marketingigazgató

Jim Mollica 2021-ben csatlakozott a Bose vállalathoz a vállalat első globális marketingigazgatójaként. Ő jelöli ki a márka stratégiai és kreatív irányvonalát, valamint ő felügyeli a fogyasztókkal való kapcsolatot az összes platformon és érintkezési ponton. Szakterülete a digitális átállás és történetmondás, amiben segítségére van, hogy több mint 25 év tapasztalattal rendelkezik a marketing, a média, a digitális kereskedelem és a bevételgenerálás terén.

Jim még mindig örömmel használja azt a Bose Acoustimass hangszórórendszert, amelyet tizenéves korában vásárolt, hogy Pixiest és más nagy hatású zenekarokat hallgasson. Ez a „fordulópontot” jelentő hangrendszer akkor is mindig vele tartott, amikor költöznie kellett.

A Bose előtt Jim vezető tisztségeket töltött be a világ legjobb fogyasztói, életmóddal kapcsolatos, szórakoztatási és autóipari márkáinál, úgy mint az Under Armour, a Viacom/MTV Networks, a The Walt Disney Company, a Ralph Lauren és a Nissan Motor Corporation vállalatoknál.

Jim a Pittsburghi Egyetemen, a Katz Graduate School of Business falai között szerzett MBA diplomát.